.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت‌الله جوادی آملی: در جبهه‌ها یا حسین مطرح بود نه مرز پرگهر

یکی از مراجع تقلید گفت: انسان مرگ را می‌میراند و با مردن از پوسیدن نجات پیدا می‌کند؛ این سخن را در ایرانیت‌ نمی‌بینید بلکه پیروان قرآن و عترت به آن معتقدند.
 آیت‌الله جوادی‌آملی در دیدار با دبیرکل، جمعی از اعضای شورای مرکزی و خانواده شهدای حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: انسان مرگ را می‌میراند و با مردن از پوسیدن نجات پیدا می‌کند؛ این سخن را در ایرانیت‌ نمی‌بینید بلکه پیروان قرآن و عترت به آن معتقدند. پس از مرگ دیگری مرگی وجود ندارد و انسان وجود خواهد داشت و این سخن را جز قرآن و عترت نگفته است.
وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی در خاکریزها سرود مرز پرگهر خوانده نمی‌شد بلکه شعار یا حسین مطرح بود، باید مرزها مشخص شود.
آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه زمانی که مسجد و حسینیه توسط مرجعیت و متدینین سنگر شد شعار مرگ بر شاه نیز ماندنی شد، گفت:‌ بهترین و فداکارترین شهداء را همین روحانیت تقدیم کشور و اسلام کردند و هم‌اینک نیز اینگونه است چراکه وقتی نام دین مطرح باشد مردم تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنند.
به گزارش فارس، در این دیدار محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نيز با بیان این نکته که موتلفه مدعی است که عجین با روحانیت است و بر این عجین بودن به عنوان یک ذخیره اخروی افتخار می‌کند، افزود: ما احساس می‌کنیم برخی با عنوان اصولگرایی در صدد بی اعتنایی و حذف روحانیت اند و ما معتقدیم اصولگرایی منهای روحانیت اصولگرایی منهای اصولگرایی است و معتقدیم صلاح همه مردم ما هم در دنیا و هم در آخرت تبعیت از مرجعیت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.